دبیر کمیته فرهنگی و هنری سی ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن از برگزاری روزانه ۵ کارگاه  آموزشی ویژه جامعه قرآنی گیلان با حضور اساتید حوزه و دانشگاه خبر داد.
 
به گزارش راسخون به نقل از ستاد خبری سی ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، محمدمهدی قربانیان، دبیر کمیته فرهنگی و هنری سی ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن ، با بیان اینکه کمیته فرهنگی و هنری با دو کار گروه آموزشی و محافل قرآنی وظایفی را در راستای برگزاری این دوره از مسابقات برعهده دارد، اظهار کرد: کمیته فرهنگی و هنری طی ایام برگزاری مرحله کشوری سی ونهمین دوره مسابقات قرآن کریم روزانه ۵ کارگاه  آموزشی ویژه جامعه قرآنی و علاقمندان استان با حضور اساتید حوزه و دانشگاه از مرکز حوزه علوم قرآنی قم در شهرستان های استان برگزار می کند.
 
وی در خصوص اهداف برگزاری این کارگاه ها، افزود: این کارگاه ها پیرامون مباحث مختلف علوم قرآنی با حضور اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است.
 
قربانیان گفت: سیدعباس مهندسی فینی، سید مهدی هاشمی، امیرگلپور، مهدی فاضلی مهرابادی و روح الله راسل از اساتید و حافظان قرآن کریم هستند که مسئولیت آموزش کارگاه ها را بر عهده دارند.
 
روش های نوین حفظ و تفسیر قرآن، عاشورا شناسی، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه، روخوانی قرآن، تربیت کودکان قرآنی، نقش قرآن در سبک زندگی اسلامی و تربیت فرزندان از جمله مباحثی است که در کارگاه های آموزشی توسط اساتید مذکور ارائه می شود.
 
کارگاه های آموزشی تاکنون در شهرستان های رودسر، لاهیجان، صومعه سرا (صبح امروز)، سپاه رشت و خانه قرآن انزلی (امروز بعدازظهر) برگزار شده است و تا پایان مسابقات در ۶ آبان ماه در دیگر شهرستان های استان نیز برگزار خواهد شد.
/2759/